شب قدر

 

 

 

 ای شب قدر به قدر تو سلام 

به علی جلوه صبر تو سلام 

ای شب قدر که قدرت مخفی است 

قدر تو در گروه قدر علی است 

 

تقدیری سراسر خیر برای دنیا و آخرت 

توشه شب قدرتان باد 

التماس دعا 



نظرات شما عزیزان:

نسرین
ساعت19:05---16 تير 1394

من از عمق وجود خود خدایم را صدا میکنم
نمیدانم چه میخواهی ولی امشب رای تو
برای رفع غم هایت، برای قلب زیبایت، برای آرزوهایت،
به درگاهش دعا میکنم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد
یقین دارم دعاهایم اثر دارد

پاسخ:

یا رب ز تو امروز عطا می طلبم
هشیاری و بخشش خطا می طلبم
مقبولی روزه و نماز و طاعات
از درگه لطفت به دعا می طلبم.

ممنون از لطفت و دعاهای خیرتون لبخند



Matin!
ساعت23:50---14 تير 1394


سلام خاله جان !خوبیدشما؟
تنها چیزی که از خدامیخوام اینه که ملت حرفایی که تو این شب با خدا میزنند رو فراموش نکنند...

پاسخ:

سلاااااام متین جان 

مررررسی گلم 

ممنون از حضور تون لبخند

 



امیر
ساعت22:44---14 تير 1394

سلام به شما

کوفه امشب التهاب محشر است / کوفه امشب کربلایی دیگر است

جبرئیل آوای غم سر داده است / در فلک شوری دگر افتاده است

تیر غصه بر دل زارم نشست / تیغ دشمن فرق مولایم شکست

قلب مجنون سوی صحرا می رود / حیدر-ع امشب سوی زهرا میرود .
[Web] -

 

پاسخ:   

سلام از ماست 

 

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد

ایمان به جز ازعشق علی پایه ندارد

گفتم بروم سایه لطفش بنشینم

گفتا که علی نور بود سایه ندارد.

 

 



محمد
ساعت19:55---14 تير 1394

ﺍﻣﺸﺐ ﺷﺐ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻭﺍﺣﺪﻩ !
ﺧﺪﺍ ﺳﺎﯾﺖ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﺬﺍﺭﻩ

ﺩﻭ ﺷﺐ ﻫﻢ ﺣﺬﻑ ﻭ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ

ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﻧﻤﻮﻧﯽ !!

التماس دعا
پاسخ:

امشب شب احیاست" یک دانه تسبیح نماز سحرت را ...

یک بار به نام من محتاج بینداز "

شاید که همان دانه ای تسبیح دعایت ...

یکباره بیفتد به دریای اجابت 

 

التماس دعا 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 14 تير 1394برچسب:, | 17:59 | نویسنده : ریحانه |